niedziela, 8 listopada 2009

Biel na stole

Bardzo lubię białą porcelanę , najchętniej bez zdobień . Taką że jak położę na niej sałatę ,lub marchewkę to od razu nabierają dodatkowego smaczku .
Zbieram więc różne miseczki , podstaweczki talerzyki i próbuję łączyć je tak by dobrze komponowały się na stole . A tutaj w swojej szufladzie :-)


Posted by Picasa


Moja koleżanka Sylwia robi piękną ceramikę , pomału będę wstawiała ją do pracowni , ale już teraz pokazuję małe cudeńka , większe też będą :-)
Tutaj akurat zawieszki do różnego wykorzystania , do powieszenia na choince , w oknie itp .







Posted by Picasa


Posted by Picasa


A u Alewe candy : piękna taca do wygrania




U Ushii również candy :cudne deseczki
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

joanna pisze...

Dopiero teraz do mniue dotarło, co miałam zrobić...
Ach, te problemy.
Ale kto ich nie ma ;)

Biała ceramika jest piękna, niezawodna - ze wszystkim można ja łączyć :)
Prace Sylwii bardzo ładne - mnie urzekł domek :)

Ściskam serdecznie i już robie to, o czym zapomniałam ;)

Kamila pisze...

zawieszki ,, cudaśne,,pozdrawiam

Basia pisze...

Mnie tez zauroczyła domek,niemal słyszę jak do mnie woła,weź mnie,weź.Czy będzie można te cuda kupić i gdzie i za ile?
Basia

iwjardim pisze...

Basiu w opisie o mnie jest Pracownia , klinknij tam i zobacz co CIę interesuje :-) , a na pchlim tez są

Anonimowy pisze...

ja tez lubie biala ceramike ,proste rzeczy same w sobie juz sa piekne , akoniczki szkoda ze nie sa do schrupania ;)

iwjardim pisze...

witaj blogu ;-)

decomarta pisze...

Ja też zbieram wyłącznie białe skorupy, bo wtedy i łatwiej skompletować, no i piękniej wszystko na takim tle wygląda :)
Koniki ceramiczne są urocze, słodkie, śliczne!