poniedziałek, 14 grudnia 2009

Świąteczny czas

Na ulicach i dokoła nas wszędzie choinki , aniołki . Na wielu Waszych blogach królują pierniki , wianki i wszystko to co zwiazane ze świętami . mnie również czas przygotowań nie ominął , gdyż brałam udział w świątecznym jarmarku . Pracy miałam mnóstwo , ale stoisko bardzo się podobało .
Już po raz trzeci Bielsku odbywały się święta na starówce . Dużo występów , śpiewów , cudowna atmosfera , radośni ludzie . Jednym słowem było bardzo miło i świątecznie .

A tak było u mnie na stoisku :








Posted by Picasa
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie .

8 komentarzy:

aagaa pisze...

Piękne to Twoje stoisko.Piękne wianki i dużo ślicznych rzeczy.
fajna impreza.
Pozdrawiam

Florentyna pisze...

Cuda wianki;-)
Jaka szkoda, że mnie tam nie było.
Cieplutko pozdrawiam.

decomarta pisze...

Pięknie na tym Twoim stoisku! Jaaaakie wieńce! Aż mi dech zaparło! Mięsiste, grube, obfite, iście świąteczne!
A jak córa urosła :) (myślę o zdjęciu na pasku bocznym).
Pozdrawiam!

Zielicha pisze...

Stoisko bajeczne!
Pozdrawiam serdecznie :D

iwjardim pisze...

DZięki dziewczyny za miłe komentarze , szkoda że Was nie było ,ale myslę ze mozna w przyszłym roku połączyc siły i jesli któraś chciałaby coś u mnie wystawic nie ma problemu .
Zielicha witaj

joanna pisze...

Wspaniały pomysł z drabiną! Stoisko wielkie i śliczne!
Mam nadzieję, że już odmarzlaś ;))
Pozdrawiam cieplutko :))

olla pisze...

Pamiętam Twój ubiegłoroczny wpis z relacją z kiermaszu świątecznego. nawet z pamięci cytuję jedno zdanie: "Ogólnie jest bardzo przyjemnie":D To już rok od tego czasu!

Kamila pisze...

...Napewno dużo pracy włożyłaś w to wszystko.Pozdrawiam serdecznie