czwartek, 23 kwietnia 2009

Wiosna w ogrodzie

Wiosna w ogrodzie jest fantastyczna . Po długiej zimie z radością rozpoczęłam sprzątanie sadzenie , by potem cieszyć się fantastycznymi roślinami dookoła .


na tarasie :











Niewiele tej zimy roślin się zmarnowało ( na szczęście ) więc raczej tylko zabiegi pielęgnacyjne uskuteczniamy od dłuższego czasu i choć niewinnie to brzmi to zajmuje jednak dużo czasu :-) .


przed domem









w domu wiosna szaleje również :

Na koniec chciałabym podziękować wszystkim za życzenia świąteczne (oj długo mnie nie było )


a w szczególności Joannie za przepiękny prezent ( trafiłaś idealnie ) który w dość trudnych dla mnie chwilach przyniósł mi wiele radości - dziękuję Joasiu :-)

3 komentarze:

joanna pisze...

Iwonko, jeśli drobiazgi wywołały Twój chociaż mały uśmiech, to już jestem szczęśliwa :))

Ależ pięknie u Ciebie :)) I w ogrdzie, i na tarasie... A w domu! Też cudnie za sprawą gałązek, ale, ale... cóż to za interesujący mebel?
Pozdrawiam słonecznie :)

ivon777 pisze...

Doskonale Cię rozumiem (...0
Mój tygodniowy urlop w niemałym stopniu spędzam od poniedziałku w ogrodzie . Pogoda na szczęście dopisuje(:
Cudnie jest u Ciebie !
Załączam serdeczne pozdrowienia

iwjardim pisze...

Joasiu te cudowne drobiazgi wywołały duży uśmiech u mnie i zdziwienie że posiadasz mój adres . Ten mebel to stary kredens , przy okzaji go pokażę - bardzo prosty , taki jak lubię .
Ivon teraz czas na najodpowiedniejszy , ciepło i pięknie .
Pozdrawiam sedecznie Was dziewczyny .