piątek, 16 stycznia 2009

Piosenka - którą wybrać ?

Do zabawy zostałam zaproszona ,przez Itę oraz przez Ollę
Oto zasady
Zastanów się, w rytm jakiej piosenki poszedłbyś/poszłabyś na koniec świata, tam gdzie nogi poniosą, lub zabrał(a)byś na bezludną wyspę?



2. Umieść link do tej piosenki na blogu (np. za pomocą YouTube, Wrzuta, Google.video itp.)



3. Napisz, jakie wspomnienia i skojarzenia wywołuje u Ciebie ten utwór.



4. Zaproś 2-5 osób, znajomych bloggerów, do tej zabawy i powiadom ich w komentarzu na ich blogu...Miłego słuchania i wspominania...



Na początek Police a piosenka Roxanne , bardzo dawno temu mój dobry znajomy wrzeszcząc Roxanne zaintrygowal mnie tą piosenką i od tego czasu moja miłość do Stinga nie słabnie...





Drugą miłością jest Sade -niezmiennie intrygująca i czarująca głosem






Do sluchania zawsze i wszędzie Leszek Możdżer - nie trzeba nic mówić warto posłuchać





Czesław Niemen - sluchali go moi rodzice i ja też :-)






Podczas studiów Stare Dobre Małżeństwo- i "czwarta nad ranem "-ech młodość :-)




I jeszcze Edyta


I na koniec znów Sting - zawsze lubię do niego wracać




Tak naprawdę trudo wybrać , co chwilę nasuwa się cos innego , inna piosenka inny wykonawca :

Pink Floyd , Queen, Clapton , Doors


Do zabawy zapraszam Joannę



I.nną


Ivon777

1 komentarz:

olla pisze...

Podpisuję się pod Twoimi wyborami oburącz:)