środa, 6 listopada 2013

Brak czasu, czy Wy też tak macie ?

Czy Was tez to dotyka ?  Im bardziej jestem starsza , tym mniej mam czasu na rzeczy które chciałabym robić . 
Rozwijam właśnie kolejny mój plan i już niedługo zostanie otwarty mój sklepik do którego już teraz zapraszam , a na blogu firmowym już teraz kilka zapowiedzi :  Blog firmowy
 .
Jesień była piękna i jak co roku nie mogło się odbyć bez wycinania dyni , z której później była przepyszna zupka :-).

Projekt poniższego dzieła opracowała moja córka , wykonanie tatuś .
Zabawa  była wspaniała .

A gdyby ktoś miał receptę jak czas zatrzymać to ja  poproszę .

2 komentarze:

Unknown pisze...

ta dynia mnie rozśmiesza...!
Jest taki jeden sposób ...trzeba wszystko rzucić , zagrzebać się w koc i udawać ,że to nie TY. Ja już coraz bliżej tego pomysłu jestem..Buziaki !
a sklepik szybko otwieraj bo śliczne rzeczy tam masz !

iwjardim pisze...

Dzięki Olu ;-) no jest to jakiś pomysł