środa, 3 listopada 2010

Jesień

Zawsze lubiłam jesień , te barwy , to szuranie butami w liściach ... zadumę , jesienne wiersze i piosenki .
Impresje jesienne
...po ogrodzie moim,
przechadza się jesień,
w kaloszach
i w swetrze za dużym,
szal z kolorów tęczy,
wybitnie jej służy...
Drzewa w lamencie
składając ramiona, rude,
kołyszą się niby w tańcu,
trwoniąc odzienie...
a wiatr włóczęga,
szasta nim po grudzie,
to znów unosi je tam,
gdzie zapomnienie...
Szydzik Zofia



W tym roku jesień nas rozpieszcza , więc pomimo braku czasu udało mi się kilka jesiennych chwil uchwycić .
Zupa dyniowa pyszna , kto jeszcze nie próbował zachęcam do zrobienia - ma w sobie mnóstwo energii Dynia na zdjęciu przez jedną noc czekała przed domem na swój los, a wiatr zadbał o piękną scenerię :-)
Szczyty gór przez moment były ośnieżone ,co przypomniało o nadchodzącej zimie . Moja córka codziennie wychodząc z domu zaglada na góry i woła " spadnij śnieżku " - nie może się dziecię doczekać :-). I parę dekoracji dla naszych bliskich którzy odeszli ....


Bez wycinania dyń się nie obyło :-) , ale to wlaściwie jedyny element z zachodu który do mojego domu zawitał .Osobiście nie mam przekonania do Halloween , palący się znicz jest dla mnie ważniejszy

6 komentarzy:

joanna pisze...

Faktycznie ładna ta jesień... była.
Już słyszę za oknem deszcz, wręcz ulewę... Ale taka kolej pór roku.

Fajnie wyglądaja góry przyprószone śniegiem :))

Dynia jako dekoracja czy lampion w moim przekonaniu jest ok. Przenoszenie na siłę halloween - nie bawi mnie.

Piękne zdjęcie na wejściu - wspomnienie wakacji :))

Ślę pozdrowienia i uściski :))

blogniedzielny pisze...

do tej zupy z dyni tez sie przymierzam,moze w niedziele ??? ;) ;)

iwjardim pisze...

Joasiu , u nas jeszcze całkiem cakiem , tylko wieje okropnie , Blogu niedzielny - myślę że niedziela jest jak najbardziej ok :-)

Asia Górska pisze...

magicznie tu... : )
Ja zapraszam na mojego bloga o gwiazdach,modzie urodzie. o wszystkim i niczym zarazem : )

Ksenia pisze...

Bardzo tu fajnie u Ciebie :)

Co do ceny Lukrecji, to zależy od wielkości, może ona kosztować od 200 do 350 zł :)

Serdecznie pozdrawiam!

ivon777 pisze...

Iwonko Droga - czekam na Twój świąteczny post .Pewnie zajęta jesteś, czasu brak ... Ale proszę cichutko - podziel się z nami swoją magią świąt, której z pewnością wiele jest już wokół Ciebie. Czekam z niecierpliwością, a tymczasem dziękuję za wizytę na mych schodach (: i cieplutko pozdrawiam.